Tiger lodge Chitwan National park - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu Tiger lodge Chitwan National park - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu

Tiger lodge Chitwan National park

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg greetellaklaasbennie

28 Oktober 2012 | Nepal, Pokhara

Aangekomen in de Tiger lodge en direct een druk programma wel even wennen om alles geregeld te zien maar onze huisjes op palen zijn lux en voorzien van alle comfort.
Na de lunch een rondleiding door een lokaal dorpje, nog heel primitief maar weer vrolijk lachende en vriendelijke mensen. Hierna diner en een lokale dans. Niet helemaal ons ding maar gewoon laten gebeuren. De volgende dag een olifantentocht door de jungle. Het was nog schemer en een beetje mist. Al snel de eerste neushoorn, wat een imposant dier. Verder veel bijzondere vogels en apen. Na terugkomst het ontbijt en hierna de olifanten wassen in de rivier. Dit werd 1 van de hoogtepunten in deze vakantie. Hierna met de jeep naar het park en de krokedillen bekijken. Op 50 meter van ons appartement ligt een enorme kanjer, gelukkig is ons huisje op palen gebouwd.
Hierna met de kano over de rivier terug naar onze loge. Tijdens deze tocht ging de zon langzaam onder werkelijk een fantastisch schouwspel. De foto's zijn uniek maar het lukt nog niet om ze te downloaden we zijn al blij dat internet weer werkt.

• 28 Oktober 2012 - 12:18

Anna En Ruud:

Nou, zijn wel nieuwsgierig naar de foto''s. Maar dat komt vast thuis wel. Geniet nog maar even, het is zo weer voorbij.
    groetjes
    Anneke en Ruud

• 28 Oktober 2012 - 18:45

Ria:

Hallo luitjes.

weer een prachtig reisverslag wat jullie allemaal beleven.
    Pasop met al die dieren!
    Kom maar weer goed terug.
    Natuurlijk met HEEEEEEL veel foto's denken wij.
    geniet er samen nog even van.
    liefs van ons.

Vinden het super te lezen hoe jullie Nepal ervaren.Het hoort nog steeds
    byzonder mooi,jullie hebben natuurlijk ook een top conditie,want dat is wel een vereiste.
    Lees nu de lonely planet Nepal en loop en reis zo toch steeds een stuk mee....
    De olifanten sessie doet mij denken aan mijn reis door Afrika,Geweldig he,wat een

• 28 Oktober 2012 - 23:40

Marijke:

sorry,klikte per abuis dubbel.

• 29 Oktober 2012 - 11:59

Manon:

Reizigers,
    Wat een mooie verhalen elke keer! Ben heel benieuwd naar de foto's en om jullie verhalen in het echt te horen..
    Geniet nog van de laatste dagen!
    Tot 7 nov?
    Liefs Manon

• 29 Oktober 2012 - 13:40

Ewald Burger:

Hallo Klaas, Greet, Bennie en Ella,

Namasté!
    Wat een mooie ervaringen hebben jullie daar in Nepal en een hele prestatie natuurlijk!
    Ik ken alleen Klaas, maar blijkbaar hebben jullie allemaal een goede conditie :-)
    Klaas, je bent zelfs nog naar de kapper geweest in Kathmandu zag ik op de foto's. Kwam je niet in de verleiding de baard te laten staan als een echte Sadhu?
    Geniet van de laatste dagen en behouden weer terug.

Ewald

• 29 Oktober 2012 - 15:25

Bennie:

Nemaste greet / klaas en Ella het is echt helemaal te gek met jullie hier in Nepal. Nog een paar dagen nagenieten hier in shitwan en dan weer naar huis. Gr Bennie

• 29 Oktober 2012 - 15:30

Klaas:

Het is gelukt om een aantal foto's te uploaden er volgen er nog meer

• 29 Oktober 2012 - 16:26

Bart Kitzen:

Hallo Greet en Klaas en Bennie en Ella,

Wat een avontuur!...

Dat wordt een heel byzonder foto en film-avondje!

Het is leuk zo, we beleven het toch een beetje mee.
    Geniet en kom weer gezond thuis.