Tigerland lodge deel 2 - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu Tigerland lodge deel 2 - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu

Tigerland lodge deel 2

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg greetellaklaasbennie

29 Oktober 2012 | Nepal, Pokhara

De volgende dag weer vroeg op voor een wandeling door de jungle en na amper een half uur al weer een grote neushoor, dat gaf grote verwachtingen maar hierna niet veel meer gezien waarschijnlijk te warm. Na de lunch met de jeep door de jungle en weer veel gezien, ze noemen ons inmiddels het tigerteam omdat wij constant over de tijgers beginnen onze gids heeft dan ook de naam TT.
Vandaag na veel onderhandelingen een jeepdrive geregeld naar het diepste van de jungle. Onze bagage mee omdat wij na de jeepdrive worden afgezet bij de Rhino lodge 80 km verderop.
Apen, neushoorn met baby, blaffende herten, mooie vogels, wilde zwijnen en zelfs een Nepalese beer, erg zeldzaam dus wij geluk.
Nu in de Rhino lodge vlak aan de rivier morgen weer nieuwe avonturen.

• 29 Oktober 2012 - 18:41

Jan En Ali:

Net even weer wat bijgelezen van jullie. Maar goed dat er meteen verslag wordt gedaan. Best wel een wild avontuur. Veel plezier nog de laatste week. en een behouden vlucht naar huis. lieve groet jan en ali

• 30 Oktober 2012 - 07:22

Henri En Gerrie Dekker:

Klaas en Greet,nog heel veel plezier de paar laatste dagen,en een behouden thuiskomst,ook voor de andere familie natuurlijk!!Lieve Groet van ons allen.

• 30 Oktober 2012 - 07:22

Henri En Gerrie Dekker: