De laatste voorbereiding op onze reis naar Nepal - Reisverslag uit Zaanstad, Nederland van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu De laatste voorbereiding op onze reis naar Nepal - Reisverslag uit Zaanstad, Nederland van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereiding op onze reis naar Nepal

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg greetellaklaasbennie

07 Oktober 2012 | Nederland, Zaanstad

Voorbereiding op de reis naar Nepal

Heerlijk bezig met onze reis naar Nepal, woensdagochtend vliegen wij via Delhi naar Kathmandu. Wij maken deze reis samen met Bennie en Ella en in de afgelopen maanden hebben wij al veel gezellige uurtjes gespendeerd aan de voorbereiding. Het begon driekwart jaar geleden met het vastleggen van de vlucht en langzamerhand is ook samen het reisprogramma in elkaar gesleuteld. Nu nog even de rugzakken inpakken en dan het avontuur tegemoet. Totale reisduur is van 10 oktober tot 2 november. Centraal staat een "track" te voet door het Annapoera gebergte onder leiding van een locale gids van het Community Based Revalidation Centre, waarmee wij vanuit Nederland met behulp van ervaren Nepal gangers contact hebben gelegd.




  • 07 Oktober 2012 - 21:05

    Suzanne:

    Lieve pap en mam, jullie gaan een fantastisch avontuur tegemoet samen met Bennie en Ella. De voorbereidingen zagen er goed uit, deze plannen zal jullie geen windeieren leggen maar een mooie ervaring opbrengen. Ik ga jullie ontzettend missen. Doe voorzichtig maar geniet bovenal van al het moois!!!! Hele dikke kus en knuffel van jullie dochter

  • 07 Oktober 2012 - 21:59

    Manon:

    Lieve Klaas en Greet,
    Zo te lezen zijn jullie er (bijna) helemaal klaar voor!
    Ik wens jullie samen met Bennie en Ella een heel fijne reis. Geniet van al het moois dat Nepal jullie te bieden heeft! Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Als jullie terug zijn, kom ik snel weer langs!
    Liefs en een knuffel uit Amsterdam,
    Manon

  • 07 Oktober 2012 - 21:59

    Manon:

    Lieve Klaas en Greet,
    Zo te lezen zijn jullie er (bijna) helemaal klaar voor!
    Ik wens jullie samen met Bennie en Ella een heel fijne reis. Geniet van al het moois dat Nepal jullie te bieden heeft! Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Als jullie terug zijn, kom ik snel weer langs!
    Liefs en een knuffel uit Amsterdam,
    Manon

  • 07 Oktober 2012 - 21:59

    Manon:

    Lieve Klaas en Greet,
    Zo te lezen zijn jullie er (bijna) helemaal klaar voor!
    Ik wens jullie samen met Bennie en Ella een heel fijne reis. Geniet van al het moois dat Nepal jullie te bieden heeft! Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Als jullie terug zijn, kom ik snel weer langs!
    Liefs en een knuffel uit Amsterdam,
    Manon

  • 07 Oktober 2012 - 22:00

    Manon:

    Sorry! Was iets te enthousiast.

  • 07 Oktober 2012 - 22:26

    Ineke:

    lieve Bennie,Ella,klaas en Greet.

    ik hoop dat jullie een onvergetelijke reis gaan maken, jullie kennende ( en ik ken jullie) gaat dat zekers lukken!!! Ik wens jullie heel veel plezier en hoop dat we na 2 november gauw iets afspreken zodat ik ook wat van deze geweldige reis mag meemaken!! Lieve schatten ik ga jullie zeker volgen in verwegistan!!! denk af en toe ff aan mij hele dikke kus hvj jullie kleine zusje

  • 07 Oktober 2012 - 22:59

    Henk:

    In 2004 hebben mijn vrouw en ik deze tocht ook gemaakt. Werkelijk fantastisch. Daarna in 2006 naar Basecamp mt. Everest. Ook in 2009 en 2012 bezochten wij Nepal. Kortom, na de eerste keer volgt meestal een volgend bezoek. Veel succes.

  • 08 Oktober 2012 - 08:02

    Johan En Annette:

    Hallo Luitjes.
    Van deze kant een hele fijnevakantie naar Nepal en we gaan jullie volgen.
    Gr Johan&Annette.

  • 08 Oktober 2012 - 08:21

    Henri En Gerrie Dekker:

    Hallo Lieve Klaas en Greet,wij wensen jullie een prachtige en mooie vakantie toe.Geniet van alles ,en kom goed en gezond weer terug! Een lieve groet van ons uit Coevorden!

  • 08 Oktober 2012 - 09:26

    Roel Hildegard Dylan:

    Hallo Ome Klaas en Tante Greet.
    Wij willen jullie een hele fijne vakantie wensen.
    Gr Van ons 3 tjes

  • 08 Oktober 2012 - 12:01

    Wim Meijer:

    Dit is een proef in opdracht van Greet anders krijg ik op mijn kop.
    Gr.Wim

  • 08 Oktober 2012 - 12:41

    Henny En Frouktje:

    Heel veel reisplezier en we zullen jullie volgen!

  • 08 Oktober 2012 - 20:31

    Bert En Tineke:

    Vanuit Rome wens wij jullie een fantastische reis toe. Voordat jullie vertrekken, hebben wij nog wel contact. Doei

  • 09 Oktober 2012 - 17:19

    Jannie En Henk:

    Lieve Klaas en Greet en natuurlijk ook Bennie en Ella,
    Wij wensen jullie een heeeeele moooooie (doe) vakantie met veel hoogtepunten.
    We volgen jullie graag. We kunnen niet wachten op de foto's.
    Groet.

  • 09 Oktober 2012 - 23:30

    Regine:

    Heul veul plezier!!! Ik hoop op veel mooie plaatjes en prachtige verhalen. Dan kunnen wij vast een beetje mee op deze reis. Groetjes, joffrey, Regine, Lieke, Leon en Lotte

  • 10 Oktober 2012 - 14:24

    Frans & Joke:

    Wij gaan jullie volgen en wensen jullie
    een fijne vakantie en veel doorzettings-vermogen toe
    Groe tfrans en joke

  • 10 Oktober 2012 - 15:04

    Frenny:

    Een hele mooie vakantie met elkaar,een geweldige belevenis!
    Geniet er van

    Groet vanuit Diever

  • 10 Oktober 2012 - 17:38

    Theo Van Norden:

    Greet Klaas wens jullie heel veel plezier op de reis na Nepal.

    Gr Nel Theo.

  • 10 Oktober 2012 - 17:54

    Eric En Ingrid:

    Klaas en Greet,
    Prettige vakantie en heel veel plezier in Nepal.
    gr Ingrid en eric

  • 10 Oktober 2012 - 20:37

    Herman Vet.:

    Prettige vakantie en veel plezier.

  • 10 Oktober 2012 - 20:53

    Ineke:

    nou de grote reis is begonnen, ik hoop op een heel goede start dikke x

  • 14 Oktober 2012 - 19:23

    Tinholt:

    Hallo Greet Klaas Bennie en Ella. We willen jullie een hele fijne en mooie vakantie toe wensen.
    Ga vooral genieten!!!!! Heel veel groeten Johan en Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaanstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2012

De laatste dagen in Nepal

31 Oktober 2012

Rhino Lodge

29 Oktober 2012

Tigerland lodge deel 2

28 Oktober 2012

Tiger lodge Chitwan National park

25 Oktober 2012

Tracking deel 2
greetellaklaasbennie

Sportief, avontuurlijk en reislustig.

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 16204

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: