De eerste dagen in Kathmandu - Reisverslag uit Zaanstad, Nederland van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Kathmandu - Reisverslag uit Zaanstad, Nederland van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Kathmandu

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg greetellaklaasbennie

12 Oktober 2012 | Nederland, Zaanstad

Tijdens de vlucht naar Delhi leuke gesprekken gevoerd met reisgenoten uit Nederland, USA en Polen. Hierdoor veel de zit erg mee. Delhi heeft een nieuw vliegveld waar wij via een streng kijkende medewerker door de douane werden gebracht naar de vertrekhal dit was het taxfree walhalla. Hier hebben wij vijf uur doorgebracht. De vlucht naar Kathmandu duurde circa 1,5 uur en na een fantastische uitzicht over de hoogste toppen van de wereld geland in Kathmandu Gelukkig zijn wij al in het bezit van een visum en kwamen wij soepel door de douane. Buiten het vliegveld stond de taxi al klaar. Wij begrijpen nu waarom je als buitenlander hier niet moet rijden, wat een chaos, na een avontuurlijke rit aangekomen in ons hotel. Hierna met een tweetal Nepalese vrienden een avontuurlijke dag meegemaakt zij lieten ons al een groot deel zien van de mooiste bezienswaardigheden. Na 30 uur enerverende belevenissen ons bed in, wat een cultuurschok.

• 13 Oktober 2012 - 09:29

Ruud En Anna:

Hallo lieve mensen,
    geweldig he in zo'n totaal andere wereld. Geniet ervan!
    Groetjes Ruud en Anna

• 13 Oktober 2012 - 11:07

Henny Frouktje:

Veel plezier en geniet ervan ai der tog bent ook Gr.v. Stephanie

• 13 Oktober 2012 - 13:50

Tineke:

Hé vakantiegenieters.

Goed om te lezen dat de heenreis soepel verlopen is.
    Nu gaat het grote werk beginnen toch?
    Denk ook wel dat het een wereld van verschil is.

Lekker genieten, ook van de pilsjes en wijntjes (is dat nog een beetje te drinken?)

lieve groet van ons
    kus Bert en Tineke

• 13 Oktober 2012 - 14:17

Marijke:

Hallo Nepal....

Echt mooi om jullie zo te volgen ,de foto van de kruidenmarkt is zelfs te ruiken!!!!!

Geniet samen en kom met mooie verhalen terug.

liefs van ons twee.
    Marijke