Bakhtapur - Reisverslag uit Zaanstad, Nederland van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu Bakhtapur - Reisverslag uit Zaanstad, Nederland van greetellaklaasbennie - WaarBenJij.nu

Bakhtapur

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg greetellaklaasbennie

13 Oktober 2012 | Nederland, Zaanstad

Wat een totaal andere wereld, gisteren een dagje shoppen in Thamel en het afdingen gaat ons steeds beter af. Slaapzakken en wandelstokken gekocht plus gegeten in een traditioneel Nepalees restaurant. Tot nu toe geen maag- en darmproblemen. Vanmorgen de bus genomen naar Bakhtapur dit is al een avontuur op zichzelf. Met een lokale gids deze oude traditioneel stad verkend moet je gezien hebben. Het wemelt van de tempels en oude beelden vanuit het boedisme en hindoeisme.
Morgen gaan wij om 7 uur met de bus naar Pokhara en daar hebben wij een afspraak met een gids die voor ons de Annapurna track gaat begeleiden.
Gisteravond gewoon een cafe binnen gegaan en er was behalve veel gezelligheid ook nog live muziek. Foto's volgen maar de upload gaat niet altijd goed.

• 13 Oktober 2012 - 15:28

Joffrey:

Dag reizigers,
    een cultuur en natuurreis in 1. Geweldig!

Graag zie ik een foto van Klaas die zijn bagage door een sherpa laat dragen...;-)

Groeten,
    Joffrey

• 13 Oktober 2012 - 15:54

Ineke:

Wauw dat klinkt al geweldig ben ook erg benieuwd hoe jullie je wandeltocht gaan ervaren. Liefs

• 13 Oktober 2012 - 16:13

Marijke:

Hallo familie......

Wat een ervaring al,heel wat anders dan de Wereld eierdag vandaag hier in Barneveld.

Ja en een sherpa,volgens mij dragen deze mannen zelf hun bagage?????
    Weet zeker dat de wandeltocht door de Annapoura een topper wordt.
    geniet samen,de kaart ligt hier op tafel en ik loop met jullie mee.
    XXX
    Marijke

• 14 Oktober 2012 - 16:19

Stephanie :

Toppers! Geniet er lekker van & tof om jullie zo te volgen.. Dikke kussen uit Slagharen